fredag 15. januar 2016

Et nattbord til ei lita frøken!

Dette nattbordet fant jeg på brukthandelen. 

Jeg fikk spørsmål om jeg hadde et nattbord stående som jeg kunne pusse opp til å ha på et barnerom.
Da var det jo en gylden mulighet til å få fikset dette opp.


 Siden det var lakket fra før av måtte jeg matte det ned med fint pussepapir.

Jeg la så på heftgrunn.

Kunden hadde allerede valgt en tapet fra PIP-studio, så jeg valgte rosanyanser etter det.

Beina er malt i fargen som heter Barbie med 80 glans.
Selve nattbordet er malt i lys rosa (Kitchen- Aid fargen) med 
40 glans.

All malingen er fra Nordsjø og er kjøpt på Maleriet Fargehandel i Hønefoss!

Etter at all maling var klar la jeg på tapeten.

 
 Tapeten er fargesterk, leken og veldig dekorativ.

Det er litt jobb å skjære tapeten fint rundt buene i døra, men med en skarp kniv og en god dose tålmodighet går det fint.

Jeg lakket tapeten med 3stjerners vannbasert gulvvlakk. 
Da tåler den en hel del :) 


Knotten kjøpte jeg hos "nabo'n" Ipa Bjoll :)

Denne havnet under juletreet, og etter hva vi har hørt falt den i smak!

Hurra!!!


Aina/Hjertehjort
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar