mandag 18. januar 2016

TV- benk med Postkort-tapet

Det kom en kunde inn til oss i butikken på Skaperiet og spurte om vi hadde et møbel stående her som hun kunne ha som tv-benk!

Vi hadde dette møbelet her, som vi ikke hadde planer for.

Etter en konsultasjon med kunden ble vi enige om hva lags uttrykk hun ønsket, så da var det bare å sette igang.


Jeg mattet møbelet lett ned med fint pussepapir. 
Knottene på skuffene skrudde jeg av og sparklet hullene igjen.

Så grunnet jeg alt med heftgrunn. 

Jeg malte det så i en grånyanse.

På bakveggen og nede i skuffene la jeg en tapet fra Storeys Exposed bok 03-01-2 med motiv av gamle franske postkort.


Knottene ble skiftet ut med noen vakre sorte med sølv-detaljer. 

På toppen av tapeten nede i skuffene lakket jeg med 3stjerners gulvlakk slik at det tåler litt. 

Her er den ferdig og klar til levering.


 Vi kan også gjøre slike oppdrag for deg!




Kontakt oss gjerne på 
mail: aina@hjertehjort.no
tlf: 91 56 53 25

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar